2012. december 8., szombat

mert szeretem

Sziasztok! Először is elnézést, hogy régen jelentkeztem, de egyszerűen nem volt időm =/ De most hozok nektek egy kis saját-vélemény-a-kesztyűről-szösszenetet, mint a múltkor a bojtos sapkáról^^
A téma nem is lehetne aktuálisabb, főleg hogy ilyen hihetetlenül kellemetlenül hideg van mindenhol. 
Annyit tudni kell rólam, hogy én alapvetően nem szeretem a kesztyűket, hiszen nem sok mindent lehet csinálni közben, ha rajta van az ember kezén: gondolok itt például a telefonálásra, bérlet-előbányászására, vagy mondjuk az orrfújásra. Ettől függetlenül úgy érzem beleszerettem egy darabba. Még tavaly télen történt az egyik pesti kiruccanásom alkalmával, amikor téli csizmát keresgélve rátaláltam. Az emberek valószínűleg furcsának tartanak, mikor meglátják rajtam a kesztyűt, vagy egy nagyra nőtt óvodásnak néznek, de nem nagyon zavar, mert olyan puhi, meleg és annyira cuki, hogy nagyon. Kívül kötött, belül pedig polár bélés van, úgyhogy rendesen véd a hidegtől. Nem utolsó sorban pedig aranyosan lehet vele integetni. :D
A Legends-ben vettem, O'neil márkájú, tavalyi darab. 
Ezen kívül jelenleg a következő darabok tetszenek:
A képek a shopping.hu-ról vannak, 
Puszillak, Cherry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése