2012. december 31., hétfő

New Year's Eve

Jó reggelt szilveszterezők! Úgy gondoltam, hogy mivel ma már úgyis mindenki ezen a témán pörög, ezért én is valami ehhez kapcsolódó dologgal állok elő. Nézelődtem a thebeautydepartment.com-on tegnap este, és találtam egy - az estéhez illő - tutorialt, hogyan készíthettek glitteres, de ízléses körmöt magatoknak - egyszerűen. Nekem nagyon tetszik, pedig nem szoktam ilyen erős színeket használni:

A képekből szerintem rendesen látszódik, hogyan kell csinálni, de azért leírom:
  1. fesd le a körmöd fekete lakkal, ha szükséges, akár 2 rétegben is a szép fedésért.
  2. vedd elő a glitteres lakkodat és vékony ecset segítségével vidd fel először a körmöd végére, majd szépen átmenetesen tovább ameddig szeretnéd.
  3. ne felejts rárakni fedőlakkot!
  4. csinálhatod úgyis, hogy a körmöd végétől befelé, vagy a tövétől a vége felé. Te döntöd el.
Ezen kívül Boldog Új Évet kívánok mindenkinek^^ Legyen szép estétek
puszi, Cherry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése