2013. április 11., csütörtök

Bakancslista tavasz-nyár~

~avagy mire vágyik most a szívem ebben a szép napsütéses időben *o*
kezdjük is rögtön alulról felfelé haladva:
cipők terén nagy dilemmában vagyok jelenleg - egyszerűen képtelen vagyok eldönteni, hogy mi lenne az ésszerű megoldás: egyrészt beleszerettem ebbe a gyönyörű sneaker wedge-be a Bershkában, ami most 19.995 Ft-ról van leértékelve 7.995Ft-ra(!!!), másrészt a szívem még mindig húzódik a régi jól bevált és oly nagyon szeretett converse cipőhöz, ami viszont jóval drágább - de lapos talpú, ami az én esetemben (a 176 cm-emmel) nem hátrány... A szegecses trendi balerinacipőkről már nem is beszélve...
ami a nadrágot illeti nem teszem magasra a mércét: egy szimpla csőszárú világoskék farmer tökéletesen kielégítené vágyaimat - egy farmer shortttal karöltve ;) A Bershkában 6.995Ft-ért láttam ezt a csőgatyát, ugyanitt a rövidnaci 4.995 Ft.
Az az igazság, hogy felsőre nem tervezek. Ha látok valamit ami tetszik és olcsó megveszem, de egyébként ezen a téren nincsenek konkrét elképzeléseim.
Ami viszont az alsót illeti, jól jönne egy fürdőruci, a Pull & Bearben van is 2 ami tetszik: az első 3.595Ft, a második 4.594Ft. És mivel én előzékeny vagyok a nyárral kapcsolatban és meg szeretném óvni a hajamat a káros napsugaraktól, ezért szerintem idén beszerzek egy kalapot..
nos jelenleg ennyi lenne, de ahogy ismerem magamat biztosan lesz még 1-2 darab amit beszerzek. hihi :$
puszi, Cherry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése