2013. március 12., kedd

tavaszi cipő 2013

Sziasztok! Már jó ideje gondolkodok rajta, hogy milyen tavaszi lábbelit válasszak. Körülnéztem itt-ott és összeszedtem nektek a legdivatosabb darabokat.
Idén nem csak ruha terén, hanem a cipőknél is hatalmas választék van: a nőiestől a vagány sportosig, élénk színűtől a pasztell áranyalatokig. Tavalyról maradtak a desert boots darabok, illetve gyakran találkozhatunk a szegecses mintázatúval is. Ezenkívül - igaz nem számít újdonságnak - egyre több boltban találhatóak a sneaker wedge-k is, magyar és érthető nevén a magasítotttalpúedzőcipők. Íme a képek, én ezeket ajánlom:
Elegáns, nőies: mindenfajta magasság megengedett, bár nekem nem jön be a 4 centis platformmal ellátott 15 centis magassarkú. Divat most a vékony sarok hegyes, de lekerekített orral. Ha valami vagányabbra vágysz, akkor válassz egy különleges anyagból készültet vagy mintás telitalppal ellátott darabot szegeccsel/szegecs nélkül. Ami neked tetszik.


Fűzős cipők: elengedhetetlen egy lazulós nap alkalmával

Sneaker wedges: Megmondom őszintén, nekem nem tetszettek először. Se másodjára. De kezdek megbarátkozni velük, egyre jobban pártolom őket. Egyszerre sportos és nőies, ruházattól függően válthatod ki belőle a hatást. Azt viszont meg kell említeni, hogy elég "szép" áruk van.
joéjt, Cherry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése